13/07/2020
Ciao!
Haikein mielin joudumme ilmoittamaan sulkevamme ovemme pysyvästi kevään aikana vallinneen poikkeustilan vuoksi.
Ei kuitenkaan mitään hätää! Olemme yhdistäneet voimamme ravintola Le Qulkurin kanssa ja pizzauuni käy kuumana osoitteessa Piippukatu 3. Toivomme kovasti kohtaavamme teidät kaikki siellä!
Haluamme kiittää kaikkia vieraitamme kuluneesta vuodesta, te teitte siitä mahtavan!
Pyörähdä virkistävällä cocktaililla ja herkullisella pizzalla piipun juurella:
Lounas ma-pe
klo 10.30-15
Bistro, pizza & bar
ke-to 16-22 (21)
pe 16-00 (21)
la 12-00 (21)
Jatkossa löydät yhteystiedot ja ruokalistat osoitteesta www.qulkuri.fi
Vielä kerran iso kiitos teille!
Psst! Jos olet kiinnostunut liiketilasta tai ravintolan irtaimistosta ole yhteydessä ravintoloitsija Aki Kanteliseen puh 0449674240