15/06/2026
Asiallisesti asiakkaanakin!
🫱🏼🫲🏼 Valtaosa meillä asioivista asiakkaista käyttäytyy hyvin, monet suorastaan sydämellisesti, kiittäen ja kannustaen heitä palvelevia ammattilaisia.
Työntekijämme kohtaavat kuitenkin myös ikäviä ja epämiellyttäviä asiakastilanteita – huutamista, kiroilua ja vähättelyä, jopa uhkailua, lähentelyä ja kourimista.
💓 Muistetaan, että sinua ja minua palvelee ihminen. Häirintä ei kuulu toimipaikkoihimme.
Lue työntekijöidemme kokemuksia: keskimaa.fi/kohtaakivasti