15/08/2021
💪🏼 SE OLI SIINÄ 💪🏼
Kiitos kaikille vierailijoille, nautiskelijoille, kumppaneille ja faneille mielettömästä liskokesästä 2021! ✨🦎🙏🏻
Terassialue on nyt purettu ja Biili on ajettu jemmaan odottelemaan OlutSatama 2021 - tapahtumaa, jossa myös Fat Lizard Brewing Co. ihastuttaa tuoreella bissellä ja takuuvarmalla liskomeiningillä! 🍻 Nähään siis siellä 😉
KIITOS jälleen kerran unohtumattomasta kesästä!
Oli ilo tuoda laatujuomia Satamaan, palvella teitä ja nauttia yhdessä kesän terassitunnelmasta 🍺✨