Wednesday After Work | KESÄ 2012 | KLO 18-04

Wednesday After Work | KESÄ 2012 | KLO 18-04 Mistä tietää että on kevättä ilmassa?! Tietenkin siitä että Wednesday After Work starttaa Cubassa!!!Avajaiset Keskiviikkona 9.5.2012 WAW! Joka keskiviikko.

WEDNESDAY AFTER WORK 2012!! Wednesday After Work & Cuban kesäkeskiviikot tulee taas täällä! Jo viides kesä Cubassa alkamassa entistäkin herkullisempana 9.5.2012, ja tänä kesänä mennään viime kesän tyyliin joka ilta aina klo.04 asti! Tule bongaamaan itsellesi WAW-tarra! Se takaa sinulle valehtelematta kesän parhaimmat diilit, joka keskiviikko! Aikaisimmista vuosista tuttuun tyyliin Cuba ottaa keski

viikkoisin niin työssäkäyvät kun lomalaisetkin avosylin vastaan, tule juhlimaan kanssamme kesästä ja keskiviikoista huikeine diileineen, tai poikkea työpäivän jälkeen ihan vaan parille! WEDNESDAY AFTER WORK Ohjelmassa aikaisempien kesien malliin on kaikille ilmainen herkullinen Tapas-pöytä, joka ottaa vastaan sinut ja ystäväsi heti klo.18.00. Samalla starttaa käyntiin "Sparkling Wine Bar" jonka kyydissä mennään aina klo. 20 asti. Samoin viime kesien perinne VIRTA VARTTI saa jatkoa myös tänä kesänä, tätä ei kannata missata! Kaupungin "suurin" terassi takaa lämpimän tunnelmana, ikkunat saadaan auki, ja terassilla voi vilvoitella ystävien sekä työtuttavien kanssa aina sään salliessa. Luvassa on myös lähes viikottain erikoisohjelmaa mm. artistejen, livebändien, DJ vieraiden tahdissa ja erilaisten eventtien muodossa! Mikäli olet kiinnostunut varaamaan pöytiä tapas tunneille, järjestämään yksityistilaisuuksia esimerkiksi synttäreitä, ota ihmeessä yhteyttä! Yhteydenotot: [email protected]

www.cubacafe.fi


(Tuu bongaamaan itsellesi WAWin Tarra!)

tämmönen kannattaa tulla hakemaan myös täksi kesäksi... ;)
28/05/2013

tämmönen kannattaa tulla hakemaan myös täksi kesäksi... ;)

08/04/2013

Wednesday After Workin kesä 2013 starttaa pian! Tykkää sivusta ja tiedät tulevan kesän tapahtumista!

Wednesday After Work on joka kesäkeskiviikko Admasissa järjestettävä klubi klo 18-04!

Tänään taas! :)
23/05/2012

Tänään taas! :)

Kesä 2012 on täällä. Cuban keskiviikot starttasivat keskiviikkona 9.5 ja meno jatkuu joka keskiviikkona läpi kesän. Luvassa tapaksia, kuohuvaa, virtavartteja, artisteja, eventtejä & tarjouksia. Liity Wednesday After Work | KESÄ 2012 | KLO 18-04 kanavalle…

10/05/2012

Hauskaa oli! Kiitokset kävijöille! Ens viikolla "Helahoito" - mikä tarkottaa suomeksi sitä että torstai on helatorstain takia kaikilla vapaapäivä! Mikä ihana syy lähteä ulkoilemaan! :)

08/05/2012

Wednesday After Work | KESÄ 2012 | KLO 18-04 kanavalla pyörinyt arvonta, waw kuvan ja linkin "jakajien" kesken on nyt ratkennut ja voittaja on löytynyt. WAW-Partypackin voittaa Marika Iivari. Voittajaa kontaktoidaan asian tiimoilta! Onnittelut! Pysykää kuulolla lisää skaboja tulossa!

Aika potkasta käyntiin ensimmäinen Cuban kesään liittyvä skaba: Jaa tämä facebook WAW-sivu wallillesi, tykkää tästä vies...
20/04/2012

Aika potkasta käyntiin ensimmäinen Cuban kesään liittyvä skaba: Jaa tämä facebook WAW-sivu wallillesi, tykkää tästä viestistä ja osallistu niin tekemällä jo kuuluisaksi muodostuneen WAW-Partypackin arvontaan. Palkinto luovutetaan keskiviikkona 9.5 - kun kesä virallisesti alkaa!

16/04/2012

Osoite

ErottajanKatu 4
Helsinki
00120

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Wednesday After Work | KESÄ 2012 | KLO 18-04 :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa