23/04/2015
Erittäin lämmin ja muistoa herättävä päivä viime kesältä, tänä vuonna kuitenkaan tapahtuma ei ole mahdollinen koska asutuksen vuoksi konttiaukion toiminta on lopetettu, m***a, tulisiko kuitenkin jotian kehittää vastaavaa, kuvat puhuvat omaa kieltään ja vakuuttavat siitä että asialle jotain tulisi tehdä?
Ikimuistoinen päivä kalasataman konttiaukiolla :)
Kuvat: Nea Helminen