15/06/2026
Minne mennä juhannuspäivänä 20.6? No, Viihdekeskus Tulenliekkiin tietysti. Upea, karismaattinen Kari Hirvonen ja Onnentähti valtaavat lavan. Tästä tulee upea juhannus🌿
Ovet avautuvat klo 19. Musiikki klo 20. Karaoke. Ulkoteltassa muikut, pyttipannu, makkarat. Vitriinissä muut herkut, juomia unohtamatta.
Ja eikä siinä vielä kaikki. Kaikkihan tietää, että Tulenliekki on meille tärkeä paikka. Vietämme keskiviikkona 20 v hääpäivää ja 20.6 tulee meidän ensikohtaamisesta 26 vuotta. Silloin juhannuspäivänä 2000 Tulenliekissä oli toiset avajaistanssit ja siellä pyörähdettiin ensiaskeleemme. Eli rakkautta on ilmassa tänäkin juhannuksena. Voisi sanoa että olen kiitollinen ja onnellinen❤️ nyt mukana ovat myös neljä ihanaa, rakasta lastamme.
20 ensimmäistä asiakastamme saavat Suukon suklaisessa muodossa.
Rakkautta juhannukseen ja tervetuloa💖