05/06/2026
El dissabte 20 de juny si no tens cap pla i no has pogut anar al Sonar, no pateixis perquè al Romaní donar-me t**d electronic per celebrar l´entrada de l´estiu ✨✨ música vermut i gaudeixi!
t’apuntis? 😉