04/02/2019
A les portes del cap de setmana us recordem que ja està en marxa la campanya , impulsada per la Regidoria de Turisme l'Hospitalet de l'Infant i la Vall de Llors. Fer algun àpat als establiments de restauració del municipi pot tenir premi! Aquí us en donem més detalls: https://goo.gl/wyHHzf ARH Associació de Restauració i Hoteleria de la Vall de Llors