02/11/2024
Lamentem dir desde el PALLUS informarvos que dema dia 3 estara tancat per falta de existencies degut a que en tota la setmana els distribuidors no han arribat PERDONEU LES MOLESTIES . Sino pasa res el dilluns obrim a la mateixa hora de sempre VOS ESPEREM Moltes gracies . 😘💪🙏