10/04/2026
♥️ tusinde tak ♥️
Vi har nu dækket op til personalet til den sidste gode middag i denne sæson.
Vi vil gerne sige tak for alle jeres hyggelige besøg 🙏🏼
Der har været meget travlt, det har været hårdt men vi nyder allerede alle de gode minder som I gav os.
Tak for jer.
Skal vi ikke tage en sæson mere ?
Kærlig hilsen
The Little Mermaid
Aka: Kenneth, Tine,Lennart,Esteban,Kitt og Christian