08/11/2017
Hola a tothom. El diumenge 19 de novembre, desde el Club L'Abisme de L'Alcúdia s'organitza una sortida a l'escola d'escalada de Montesa.
La mateixa consistirà en una jornada d'iniciació a l'escalada on podrem disfrutar d'un entorn fantastic a la vegada que hi haurà cabuda per a tothom.
- La sortida serà a les 9:00 h desde la Noria (L'Alcúdia).
- Caldrà dur menjar i aigua per a passar un dia
- Roba i calçat adecuat
Qui estiga interessat deurà confirmar l'asistencia per watssap (663 61 22 24).
Animeu-se a passar un dia amb nosaltres i disfrutar dels esports d'aventura.