20/12/2017
-أنت سمعت عن مطعم أسكندرية
=مين مطعم أسكندرية 🤔
-أحنا! 😎
=أنتوا مين 🤔🤔
-أعرفك مين مطعم أسكندرية أحنا ولا فخر
((ملوك الكبدة و السدق )) 😎♥
أحسن محل فيكي يا اسكندرية بيعمل كبدة و سدق
عارف الكبدة و السدق
الكبدة يعني الريحة الي تشمها من علي بعد اميال و تكلها حتي لو شبعان 😋😋
و السدق المشوي ياسلام علية بالسلامورا الخطيرة😍
ولا السدق الصلصة طعمه الحكاية بالخلطة بتاعتنا
و ياسلام علي طبق مكرونة و علية كبدة ولاسدق 😋♥♥
تعالى وأنت تعرف مين مطعم أسكندرية
في سموحة عند غرب الدلتا و امام قاعة أفراح لارين
و متنساش تتصور بالنضارة و الطربوش🤓