Jofi 90er Diskotek genopstår

Jofi 90er Diskotek genopstår Vi skruer tiden tilbage til 80erne & 90erne og forsøger at genskabe den gode stemning, Jofi der hvor de glade mennesker mødes og danser hele natten.

Husker du de tider hvor huset var fyldt og man fik gode drinks og mødte nye mennesker hver eneste weekend. Det fyldte i manges hjerter og i sær i mit, jeg nød hvert et minut. Vi drømmer alle sammen om større ting og jeg har altid drømt om at få lov til at drive Jofi, brugte mange timer på at analysere hvad der var godt og skidt da jeg selv var gæst og man beskyttede den gode stemning og holdte sam

men i byen. Venskaber og bånd blev skabt igennem flere generationer. Bogen er tyk hvis man skrev en historie om Jofi, som blev skabt af Joan & Finn nogle af de bedste iværksættere der findes i Danmark. Jeg mener det er synd at vi glemmer denne tid i vores liv, jeg mener vi skal genopleve den tid igen og igen. I England og Irland sidder en person over 21 år på pub hver dag, og får enormt meget socialt ud af det og lidt eller meget alkohol, men de lever livet. Jeg vil hylde og genskabe noget der var godt, lave en rigtig bar med rigtige bartender. Folk der kan lave cocktails og nyder at servicere andre personer. Vi vil arbejde i døgndift for at få det hele til at køre på skinner og lave en af de mest besøgt bar/diskotek sted i Danmark. Bevar Jofi og bygningen, det er et stykke stort kultur historie.

01/11/2018

Kære alle Jofi Supporters!
Nu er det snart 2 år siden vi afholdte den fedeste fest, nemlig genforenings festen! Det var en vild aften, der gik med over i historien.

Bygningen er nu revet ned og historien er sluttet.

Men jeg søger investor til åbningen af et nyt Jofi ligende sted, stedet hvor glade mennesker mødes, live musik, disko lyde fra 80 og 90erne, rock fra samme tid i kælderen :)

Jeg har fundet en lækker placering godt nok et godt stykke fra det tidligere lokale men med en god vilje kan alt lade sig gøre. Vi havde folk som kom fra Fyn, Nordjylland, Sønderjylland osv... Så overvejelse var at starte en forening? Eller et nyt sted for dem som er medlemmer af gruppen, som nød denne aften til det fulde, til jer som har efter spurgt gang på gang om endnu en fest.

Det var ikke så nemt at afholde endnu en fest i tørring da avis valgte at skrive vi lukkede efter den weekend, selvom vi først lukkede i februar måned 2017.

Jeg søger som sagt investor til et nyt projekt og sidder du og tænker det er en god ide, er du velkommen til at kontakte mig på [email protected] hvis du vil høre mere om min ide.

Jeg ønsker jer alle en god dag

30/01/2017

Jeg må desværre meddele alle jer Jofi fans at sidste fest er den 11 februar i 2017, da bygningen skal sælges og ejer af bygningen vil have den klar til salg allerede i februar måned. Så vi har kun 2 uger tilbage og feste igennem! Vi ses i baren håber det åbner nye muligheder i fremtiden. Søger nye lokaler :)

13/01/2017

Så er damefrokosten godt i gang! hvis du ikke kunne nå maden så kan du stadig være med :) Entre koster 50 kr. 3 cocktails for 100 kr. Det er ind til kl 23.30! Vi ses i baren!

09/01/2017

Så er det på fredag vi afholder Dame frokost og jeg skal da lige love for der er kommet gang i billet salget! Vi har rundet de første 50! I kan også købe i døren! Men for at sikre at vi har mad nok skal i købe online eller give os besked hvor mange piger i kommer :)!

Til jer mænd der ikke skal noget på fredag i må komme ind efter kl 23.00 når pigerne er blevet forkælet og fået en masse gode cocktails! Vi køre 20 kr. for tequila hele natten! Vi har købt ekstra salt og citron!

Fredag nat bliver en festelig aften! Kom og vær med!
entre + 3 cocktails + mande strip + body tequila og meget andet frækt!

07/01/2017

Vi åbner i aften kl 22.00 -05.00
Alle shots små sure/små blå 15 kr.
Alle drinks er dobbelt op til kun 40 kr.!
RTD mokai, breezer 40 kr. 3 for 100 kr.
Stor fadøl 30 kr.

31/12/2016

Vi ønsker alle vores kunder et godt nytår og husk vi åbner allerede kl 22.00 og lukker først kl. 07.00!

Kom og fest hele natten! Her er vores tilbud!

Nytårs aften bord pakker!

1 Flaske iskold Mumm Champagne 500 kr.!
1 Flaske iskold Moet Champagne 600 kr.!
1 Flaske iskold Asti Martini 200 kr.!

1 Flaske Havana club 3 års rom, Beefeter Gin, Absolout Vodka, Captain morgan! Inkl. 3 liter sodavand eller juice!
Pris kun 500 kr.!

1 Luksus Flaske Southan and comfort, Canadien club, Jameson, Jack D, Havana club 7 års inkl. 3 liter sodavand eller juice
Pris kun 700 kr.

10 fadøl 380 kr.! Øl kort!

25/12/2016

Baren er åben og vi lukker først kl 05.00!

25/12/2016

Tak til alle mine gæster i går! Vanvittig 90er fest! Alle dansede og havde en kæmpe fest!

Gør vi det igen i dag? Ja for helvede vi har stadig Dj fra København der mixer sine egene vanvittige 90er hits og sange! Kongsted gå hjem!

kom og vær med ! Billige fadøl og drinks hele aftenen!

25 december fest på det gamle Jofi/Dundee! Ses i baren!

24/12/2016

Glædelig jul alle jer og jeres familier :) Håber vi ses i baren senere

12/12/2016
12/12/2016

Så er det på lørdag vi afholder den store genforeningsfest! Husk kontanter til entre 100 kr. og kontant betaling i den store sal til drikkevare, samt pølsevogn kan ikke tage kort betaling. Man kan ikke hæve over beløbet bar på diskoteket, men der er hæve automat ved den gamle sydbank og brugsen der kan hæves kontanter. Blot information, så i ikke bliver overrasket :) vi ses på lørdag!

Adresse

Jernbanegade 14
Tørring
7160

Hvad er åbningstiderne?

Fredag 22:00 - 05:00
Lørdag 22:00 - 05:00

Telefon

20493164

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Jofi 90er Diskotek genopstår sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til Jofi 90er Diskotek genopstår:

Del