01/11/2018
Kære alle Jofi Supporters!
Nu er det snart 2 år siden vi afholdte den fedeste fest, nemlig genforenings festen! Det var en vild aften, der gik med over i historien.
Bygningen er nu revet ned og historien er sluttet.
Men jeg søger investor til åbningen af et nyt Jofi ligende sted, stedet hvor glade mennesker mødes, live musik, disko lyde fra 80 og 90erne, rock fra samme tid i kælderen :)
Jeg har fundet en lækker placering godt nok et godt stykke fra det tidligere lokale men med en god vilje kan alt lade sig gøre. Vi havde folk som kom fra Fyn, Nordjylland, Sønderjylland osv... Så overvejelse var at starte en forening? Eller et nyt sted for dem som er medlemmer af gruppen, som nød denne aften til det fulde, til jer som har efter spurgt gang på gang om endnu en fest.
Det var ikke så nemt at afholde endnu en fest i tørring da avis valgte at skrive vi lukkede efter den weekend, selvom vi først lukkede i februar måned 2017.
Jeg søger som sagt investor til et nyt projekt og sidder du og tænker det er en god ide, er du velkommen til at kontakte mig på [email protected] hvis du vil høre mere om min ide.
Jeg ønsker jer alle en god dag