18/06/2026
🍺🍺Bogholderiets Solskinsbar ☀️☀️
Solen skinner og vi har også lækker øl i udebaren resten af ugen. På billedet skænkes der en super frisk og sprød dobbelt New England IPA fra spanske SOMA. Den er nytestet og kan klart anbefales.
Derudover har vi en lækker jordbær-dessert øl fra skotske Vault City, en af verdens absolut bedste pilsnere fra italienke Tipopils, en klassisk mørk belgisk dubbel fra La Trappe og sidst, men ikke mindst, den fantastiske Sol Over Sundet fra nabo-bryggeriet Svendborgsund Bryghus.
Har vi jeres favorit på hanen? Så skynd jer forbi, de bliver løbende skiftet ud når de bliver tømt. Og hvis vi ikke rammer jeres ønsker helt præcist, så har vi som altid ret mange andre øl indenfor. Helt præcist 569 andre.