14/04/2026
Tak for 14 år, Lars – vi slipper dig ikke helt!
Efter 14 års dedikeret indsats siger vi nu tak til Lars Hasselbalch, som træder ud af bestyrelsen i Sørbymagle Forsamlingshus.
Lars har gennem årene haft flere centrale roller – både som bestyrelsesmedlem, formand og næstformand – og har lagt et stort og værdifuldt arbejde i huset. Alt dette sideløbende med sit virke som selvstændig, hvilket gør hans engagement endnu mere imponerende.
Nu er tiden kommet til at give stafetten videre. Lars’ virksomhed kræver mere og mere af hans tid, og samtidig ønsker han at prioritere det allervigtigste – nemlig familien og tiden med sine børn, mens de stadig er små.
Heldigvis slipper vi ikke Lars helt – han fortsætter som frivillig til arrangementer i huset, og det er vi meget glade for 🙌
Annette Andersen har overtaget rollen som formand og samtidig byder vi velkommen til Lasse Rieks, som træder ind i bestyrelsen efter at have været suppleant, og vi ser frem til det fortsatte samarbejde.
Vi skylder Lars en kæmpe tak for hans indsats, engagement og hjerte for forsamlingshuset gennem alle årene 🙏
Tak for alt, Lars – og på gensyn i huset!