18/03/2026
Vorupør kraftvarmeværk skal gennem hele denne sæson, frem til 1. november, arbejde med ny fjernvarme på midten af Vesterhavsgade hvor vi bor
I kan køre ind til os vestfra fra Fiskervej og Vesterhavsgade fra havet, i må gerne køre ind til vores parkeringsområde og der vil ikke være gravet op foran os før slt August🙏
Men ja... Det er besværligt, det er træls, vi ved det....
Nemt jo selvfølgelig stadig på gå'ben, så håber i er friske på det og ikke glemmer os, ingen os uden jer🫶🌞🌱
Vi håber at nogle af vores nye tiltag måske kan lokke jer til også, mere om det senere😊🤗
Take a Break🌊🍰☕🥗