08/06/2026
Lørdag den 13/6-26 er det jo Englændertræf over på markedspladsen.
Hvis I føler I ikke er klar til at tage hjem når det slutter så s**t da lige ind forbi posten 😍.
Senere på dagen vil jeg få selskab inde i baren. Så synes helt sikkert I lige skal komme ned og hilse på hende ☺️. Vi vil sørge for godt musik,øl og gode drinks 😃.
Håber vi ses ✌️