04/02/2025
You guys! ❤️❤️❤️
I optakten af det nye semester kan vi stolt præsentere vores nye bestyrelse 🥰
Laura, Forperson for fredagsbaren
Hvad laver en forperson egentlig? Ja, det ved jeg heller ikke:) Er aldrig den fuldeste til festerne men prøver altid ihærdigt 😉
Anders, Næstforperson for fredagsbaren
Den varmeste lærerstuderende og sindssyg charmerende. Giver altid et smil ✨
Cornelia, Forperson for festudvalget
Du ved det allerede ⚡️
Camilla, Tillidsrepræsentant
Sygeplejerskestuderende by day, super-Tillidsrepræsentant by night!
Næstformand for Studierådet, medlem af Fællesrådet, festudvalget OG fredagsbaren fordi én titel aldrig er nok og hvem elsker ikke en god fest? Og selvfølgelig er jeg også tutor. Som tutor viser jeg (forhåbentlig) vejen for de nye, men lad os være ærlige: Jeg farer selv vild på campus.
PS: Redbulle er mit brændstof – og ja, jeg kan godt klare det hele (med en ekstra redbull). 🥤
Maya, Kasserer
Navnet er Hansen, Maya Hansen. Jeg er kasserer for Fredagsbaren, hvilket betyder, at jeg holder styr på, at vi har råd til både bajere og beerpongturneringer. Når jeg ikke tæller mønter, overtænker jeg livet, drømmer jeg spontane eventyr og forsøger ikke at lade TikTok stjæle al min tid (og sjæl) Kort sagt: nogenlunde økonomisk ansvarlig med et strejf af kaos og gøgl! 🎉
Vi glæder os rigtig meget til det nye semester med masser af gode arrangementer i baren, fede fester og iskolde, billige drikkevarer 🍻
Man er ALTID meget velkommen til at skrive til os, eller tage fat i os på gangene, hvis man har spørgsmål, ideer eller vil være med i klubben 🤪
Much love, fra alle os ❤️❤️❤️