Barbaren - Antropologisk Fredagsbar

Barbaren - Antropologisk Fredagsbar Fredagsbaren i Mosen! Billig bar og optimal atmosfære. 18'eren går lige til byens mest energiske f

Hver anden fredag i måneden præsenterer BarBaren en omgang fest, du aldrig glemmer, men sjældent husker. Skoven danner ramme om antropologernes succesrige fredagsbar, der altid leverer et tætpakket dansegulv, der bevæger sig til veludvalgte rytmer. Når de sidste svedige dråber er danset ud af kroppen, kan man tanke op i den billige bar:
Harboe - 5,-
Shots - 5,-
Drinks - 10,- (dobbelt 15,-)
Ceres T

OP - 7,-

18'eren går lige til døren, og antropologerne, med en kønsfordeling på 75/25 i kvindernes favør, byder dig velkommen til en studenterbar, der favoriserer din pengepung. Der er ligeledes mulighed for at bestille pizza, så man allerede kan komme fra kl. 15 og være med til at sætte fetlighederne i gang.

20/03/2018

Fredagsbaren i påsken er desværre aflyst, men vi vender stærkt tilbage med mere fest efter ferien!

The bar friday during Easter is unfortunately canceled, but of course we return with more parties after the holidays!

Tak for en fantastisk fredagsbar! I propagandaudvalget har man ikke tømmermænd, og derfor er vi allerede stærkt igang me...
24/09/2017

Tak for en fantastisk fredagsbar! I propagandaudvalget har man ikke tømmermænd, og derfor er vi allerede stærkt igang med at udtænke den næste fredagsbar, sammen med de skønne mennesker i barbaren. Sammen skal vi nok Make Arnold Great Again!

Fy føj, hvor jeg håber, at Arnold Schwarzenegger og jeg vinder billetterne til Moesgårdrevyen 2016! Et smukkere følgeska...
09/04/2016

Fy føj, hvor jeg håber, at Arnold Schwarzenegger og jeg vinder billetterne til Moesgårdrevyen 2016! Et smukkere følgeskab findes ikke.

Jeg er allerede begyndt at samle ind til flybilletten! Støt indsamlingen og få Arnold til DK her: http://llk.dk/ov69ny

Vi ses til revy!

--- TAG EN VEN OG VIND BILLETTER! ---

Billetterne til årets revy forsvinder hurtigere end forventet, og for at I ikke alle skal slås om dem udlodder vi to billetter til en valgfri forestilling.
Det eneste du skal gøre er at tagge en du gerne vil have med til revyen i kommentarerne sammen med forestillingstidspunktet!

Vi trækker lod på onsdag, og du kan deltage selvom du har købt billet - så får du dine billetter refunderet!

--- DET BLIVER IKKE LETTERE AT FÅ SIG ET GRATIS GRIN! ---

Vil du stadig være sikker på en plads?
- køb billet her:
https://moesgaardrevyen.nemtilmeld.dk/1

30/08/2015

-- OPRÅB TIL MOSENS FOLK! --
Studerende som ansatte. Følgende er relevant for DIG! Del det med dit netværk, hvis du er enig!

Kære tyv.
Natten mellem tirsdag d. 25/8 og onsdag d. 26/8 stjal du 13.000 kr. fra de studerende på Moesgård. Det ville være en underdrivelse at sige, at vi er jævnt trætte af at have mistet disse penge. Men hvad du ikke ved, er, at der var en plan med de 13.000, som du nu sidder med imellem dine hænder.
Efter at have investeret halvandet års hårdt arbejde i at forbedre studiemiljøet på Moesgård, havde BarBaren nemlig et økonomisk overskud. Og et flot et. Eftersom der lige er kommet en lækker, ny indretning af barloungen, skulle disse penge bl.a. være gået til at give al den støtte, BarBaren har fået, tilbage til Moesgårds studerende. Det er, hvad du har frarøvet os. Ikke kun penge, men ånd. Du har stjålet vores hau.

Fordi vi også godt ved, at der er nogle af de baransvarlige, der har været dumme og glemt at forsegle pengekassen i deres naive tro på det gode i mennesket, har vi valgt at tilgive dig. For det var en hård prøvelse, du stod overfor, da du faldt over pengekassen. Og fristelsen vandt over din samvittighed. Tilgivelsen kommer dog på én betingelse. Vi bønfalder dig om at aflevere Moesgårds ånd tilbage, så alle kan blive glade igen. Også dig.

Vælger du at give ånden tilbage, hvor den hører hjemme, kan du gøre det helt anonymt ved at smide Moesgårds ånd i en konvolut (mærk den "Moesgårds ånd" eller lignende) + en pose til mønterne ind ad en brevsprække på en af følgende adresser:

ÅRHUS C:
I. S. Thorvaldsen
Skanderborgvej 38, 2. mf (ingen dørtelefon)

Camilla Julie Andersen
Skovvejen 5, 2. tv (bag en port, som er åben i dagtimerne)

HØJBJERG:
Malene Bundgaard Nielsen
Stennehøj Alle 48, st. (ingen dørtelefon)

Kristoffer Gravgaard Pedersen
Nødkær Alle 59, st. tv (ingen dørtelefon)

Vi håber, at du vil tage imod vores udstrakte hånd. Vi håber ikke, at du vender os ryggen. For så står vi kun tilbage med muligheden for at politianmelde dig. Og det har vi faktisk slet ikke lyst til. Men hvis du indenfor den kommende uge vælger at give os smilet tilbage, så er alt forladt. Vi krydser fingre for konvolutten!

Venlig hilsen
Mosens folk

PS. Hvis du allerede har brugt en 100mand eller lignende, så skam dig ikke. Vi kan sagtens lave en afdragsordning.
PPS. Hvis du ikke er tyven og er nået helt hertil og synes, at tyven skal læse vores brev, så del det!

Der er pølsevogn for de sultne! Vi ses til ølløbet 2015 - og det er lige om lidt!
22/05/2015

Der er pølsevogn for de sultne! Vi ses til ølløbet 2015 - og det er lige om lidt!

GIV ET BIDRAG! LIDT ER MERE END INGENTING!
01/05/2015

GIV ET BIDRAG! LIDT ER MERE END INGENTING!

Vi er et par stykker fra 4. Semester på Antropologi på AU, der tog et kursus i Nepal sidste sommer. Dette ekstremt fattige land er hjemmet for nogle fantastiske mennesker, som vi ydmygt beder jer om at hjælpe i den forfærdelige situation jordskælvet har sat dem i. Vores tanker går specielt til vores

09/03/2015

BarBaren præsenterer to HVAD-HAR-DU-GANG-I?-pålæg på fredag. Det er PhD'- og undervisningerne Morten Schütt og Cecil Schou Pallesen, der vil fortælle om deres antropologiske projekter. Vi garanterer for, at det bliver underholdende og informativt. Vi starter kl. 15. :)

Mulighed for at købe kaffe, øl og vand.

Så er der styr på hvornår Århus fedeste fredagsbarer afholdes,så du kan godt sætte et (par) kryds(er) i kalenderen og be...
20/02/2015

Så er der styr på hvornår Århus fedeste fredagsbarer afholdes,
så du kan godt sætte et (par) kryds(er) i kalenderen og begynde at glæde dig til altid billige bajere og godt selskab på mosen!
Vi ses!

--- REVYKONKURRENCE ---Vi glæder os til at møde AnthroMan, så vi kan bringe lidt lys over, hvad det egentlig er, han går...
26/11/2014

--- REVYKONKURRENCE ---
Vi glæder os til at møde AnthroMan, så vi kan bringe lidt lys over, hvad det egentlig er, han går og laver. Indtil da kan vi jo bare gisne. Hvad hulan er det for en social situation, han er hoppet ind i her? Forklar os din tolkning her!
--- Bedste forklaring belønnes med et Revysæt ---

Tøv da lige en kende for et moderf'ing brag af en omgang spacey grissefest, der landede hos os i går. Kæmpe tak til Kaik...
22/11/2014

Tøv da lige en kende for et moderf'ing brag af en omgang spacey grissefest, der landede hos os i går. Kæmpe tak til Kaiko. I er for fede!
Det viser sig, at der er flere ugler i Mosen. Der er nemlig nogle hamrende sjove, smukke, intelligente og pivsøde antropologer, der er ved at stable en revy på benene.
I den anledning skal du da til Revybar på fredag og få en lille teaser på, hvad det egentlig er, du skal gå at glæde dig til!

07/10/2014

MENNESKER ER BEDST

06/10/2014

PÅ FREDAG, PÅ FREDAG, PÅ FREDAG, PÅ FREDAG!
- Det går ned når der skal spilles om prisen på øllen!
Den der ikke deltager, vinder ej heller! Så tag din bedste ven under armen og hop på 18'eren ud i mosen til den dejligste fredagsbar!
Det bliver awesome!

Adresse

Moesgaard Allé 20
Højbjerg
8270

Telefon

+4520292701

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Barbaren - Antropologisk Fredagsbar sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til Barbaren - Antropologisk Fredagsbar:

Del

Type