Inden for en kort periode vil der i Frederikssund by åbne en ny bar & diskotek. Vores koncept er at vi ønsker at sænke priserne så du som gæst ikke skal op med hele din månedsløn for at besøge stedet. Vi vil ligeledes bestræbe os på at lave forskellige events / koncepter løbende, så du som gæst oplever at stedet laver nogle forskellige ting. Af forskellige koncepter kan bla. nævnes:
Fri bar aften
/ natten (Når entreen er betalt, kan du drikke det du vil)
Dobbelt op
Strandparty
Hvis du som gæst har ideer til flere koncepter høre vi gerne fra dig! Som udgangspunkt vil der ikke blive opkrævet entree. Så det er derfor fuldstændig gratis at komme og gå. :-) Ved store kunstnere kan der dog blevet opkrævet et mindre beløb. Det vil ligeledes også være muligt for både unge, såvel som voksne at kunne holde deres fødselsdag, studenterfest, jubilæum, afterparty osv. Nærmere information kommer om dette! Som tiden løbende skrider frem vil vi informere jer mere omkring stedets navn, localitet, osv. Jo flere likes denne profil får, desto hurtigere er vi ude med informationer :)
Da vi op til vores store åbningsfest vil annoncere konkurrencer så både dig og vennerne kan komme gratis i byen, vil det derfor være en god ide at holde øje med profilen. Vi glæder os til at kunne åbne et nyt og spændende sted i Frederikssund, og vi ser frem til at kunne betjene og feste sammen med dig.