09/11/2022
Vi har meget tungsindigt valgt at lade Hodjas tæppe flyve for sidste gang i denne sæson. Det skyldes manglende energi fra os frivillige, der har brændt for projektet i rigtig mange år. Vi er mega stolte af at have været en del af rejsen, der startede for over 14 år siden 🚀 Først i Empire Bio, så Støberiet og slutteligt i Cinemateket og med en del skiftende frivillige ildsjæle bag. Tusind tak til alle jer, der har fulgt os, samarbejdet med os og støttet os. Uden jer havde vi ikke kunne skabe utallige fede arrangementer for hundredvis af skønne børn fra forskellige kulturelle baggrunde. Ambitionen har været kulturmøder - både blandt børnene og gennem filmmediet. At skabe fede udvidede filmoplevelser for børn i fællesskab - også dem, der ikke normalt kommer så meget i biografen. Det har været en hård rejse til tider, men absolut det hele værd! 🙏🏽💜 Vi kommer til at savne det, men ved også, at det er på tide at slutte 🎞💔
/Nadika, Mette og Cecilie