Søren's Værtshus

Søren's Værtshus Kolde øl. God musik. Hyggelig stemning. Kig forbi Søren's - du vil helt sikkert komme igen!
(388)

12/04/2026
Halli halløjsa og kæmpe nissehat på🎅🏿🤶 Så er det dælleme dulleme blevet dagen før dagen!☃️🌧🎄🎄🎄 dagen, hvor man så småt s...
23/12/2025

Halli halløjsa og kæmpe nissehat på🎅🏿🤶 Så er det dælleme dulleme blevet dagen før dagen!☃️🌧🎄🎄🎄 dagen, hvor man så småt skal tage stilling til hvor man skal fejre natten efter dagen🌛🌝 Og JA! Jeg taler om juleaften 🎅🏿🎅🏿 maden er gnasket i sig, pakkerne er åbnet, onkel Heino er kradset af i gyngestolen, Fætters nye hamster skriger og ønsker den aldrig blev pakket ud, og DU sidder selv og drømmer dig langt væk i portvin, imens du endnu engang skal fortælle faster Tove at du laver præcis det samme som sidste år!😵 MEEEEEN BARE ROLIG FOLKENS!!!! KL 23:00 åbner Sørens Værtshus dørene op til et brag af en GLÆDELIG NISSE FEST🎄🎄🎅🏿 Kom forbi til en enkelt 🍺🍹 eller 10 👌🏿 Og hvis ikke vi ses, må i ha’ en rigtig glædelig jul!

17/11/2025

Elsker du København?

En af verdens lykkeligste byer? Økonomisk velpolstret med en kassebeholdning på et tochifret milliardbeløb. En metro der trækker tråde ud i store dele af byen og har forandret vores transportform - vi er borgere i byen på en helt anden måde end før. Det rene vand, den fantastiske også moderne arkitektur. Maden - åh ja; madkulturen og København som madmekka.

Godt. Hvis du er enig så langt, vil jeg fortælle dig en historie.

For ikke ret mange år siden var København en møgbeskidt, slidt og kedelig by på randen af økonomisk ruin. Lån på lån og høj skat var dagens dagsorden. Den offentlige tranport tung og besværlig. Miljøet og vandet møgbeskidt. Restauranterne og caféerne lukkede tidligt - og udeservering? Glem det.

En række politiske partier tog skeen i den anden hånd. Blandt andet Venstre og Socialdemokratiet. Og mens venstrefløjen trak byen ned i det økonomiske morads, satte ansvarlige partier byen på kur. Nedbragte antallet af medarbejdere på Danmarks største arbejdsplads. Bare i min gamle forvaltning gik vi over de år jeg sad som borgmester fra 3400 medarbejdere til 2800. Der blev råbt og skreget. Men byen fik det godt.

Og mens Enhedslisten gang på gang stemte
imod metroen, fik vi den etableret.

Og mens SF stemte imod byudviklingen fik vi de nye bygninger på plads. Blandt andet operaen, der i dag står på Holmen. Og masse af byggeri kom op. Moderne boliger. Nordhavn. Bryggen. Alt det.

Og mens venstrefløjen ønskede byen lukket kl 21 og udeservering fjernet blev Noma og en lang række andre restaurationer etableret i cool Kopenhagen. Fordi alle ville være med i det nye, det spændende, det fede.

Hvis du er glad for det nye København, så lad være med at stemme på partier, der vil bringe det gamle tilbage. Stem på partier, der elsker byen og vil bringe den fremad. Også partier der vil give mulighed for at bygge ejerlejligheder - så priserne kan standse deres himmelflugt - som de har har gjort i Århus. Tilbagepartierne vil pege på alle andre løsninger end den. Men Århus har vist vejen - og det er den eneste, der virker.

Hvis man vitterlig elsker København som byen er, skal man ikke stemme på nostalgiske partier, der ønsker sig tilbage til den østtyske havneby det var.

Det var det, jeg ville af med. I morgen følger mine personlige anbefalinger. Del gerne.

29/10/2025

Er I også trætte af de fjollede prikker, der begrænser de københavnske caféer, barer og restauranters udeservering? 😤☕️🍺

Så kig forbi Sørens Værtshus i morgen fra kl. 17–19, hvor vi får besøg af to kommunalpolitikere, der tager sagen alvorligt – og som samtidig skænker øl i baren! 🍻🐻

Kom forbi, få en øl, et grin og en god snak om byens skøre regler og hyggelige steder.
Det bliver uformelt, sjovt og (måske) en smule politisk – på den gode måde.

📍 Sørens Værtshus
🕔 I morgen torsdag d. 30/10 kl. 17–19

31/12/2024

Kære gæster♥️♥️

Tusind tak for jeres støtte og samarbejde i det forgangne år! Vi glæder os til endnu et spændende år sammen med jer og ser frem til alt, hvad 2025 bringer.

Rigtig godt nytår – vi ønsker jer masser af glæde, succes og gode oplevelser!

De bedste hilsner,
Sørens Værtshus

ÅBENT I AFTEN🎄🎄🎄 Vi åbner ekstraordinært i aften kl. 20.00♥️♥️ Så kom fordi alene, med familien eller vennerne og få nog...
25/12/2024

ÅBENT I AFTEN🎄🎄🎄 Vi åbner ekstraordinært i aften kl. 20.00♥️♥️ Så kom fordi alene, med familien eller vennerne og få noget at drikke🥃☕️ Vi glæder os til at se jer🥰

24/08/2023

Er det en god idé at lukke for udeservering kl. 22:00?

Bølgerne har den seneste uge gået højt, efter et flertal af politikerne på Københavns Rådhus har stillet et forslag om at lukke for udeservering efter kl. 22:00 på restauranter, caféer og barer.

Dét har fået mere end 20.000 danskere fra hele landet til at skrive under på, at det ikke er en god idé.

Del din mening her 👇

Adresse

Vandkunsten 6
Copenhagen
1467

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 11:00 - 00:00
Tirsdag 11:00 - 00:00
Onsdag 11:00 - 00:00
Torsdag 11:00 - 02:00
Fredag 11:00 - 05:00
Lørdag 04:00 - 05:00
11:00 - 05:00
Søndag 04:00 - 01:00

Telefon

+4533146164

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Søren's Værtshus sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del

Type