22/03/2026
Kære alle sammen 🗣️
Her kommer en meddelelse fra Simon og Christian 😎
Efter 3 turbulente uger i Borgerstuen, med løgn historier, søforklaringer og gætterier. Syntes vi det er på tide og på sin plads at den sandfærdige historie kommer ud!
Vi havde fundet en ny forpagter til Borgerstuen, troede vi da ihvertfald. Men men. Vi blev løjet for, fortalt opdigtede historier, snydt og bedraget, manipuleret med. Altså, taget rigtig ved næsen. Og vi var i øvrigt ikke de eneste det gik udover, også revisor, udlejer af bygninger osv. blev også ført bag lyset 🤥
Et ordsprog: Af skade bliver man klog, men sjældent rig. Det passer dælme godt!
Der var åbentbart flere som syntes det var sjovere at være med til gratis afterparties, end at advare os.
Så venner:
Vi er tilbage på Borgerstuen igen, Simon og Christian. Selvom vi jo egentligt også har ejet det på papiret, den korte periode vi var væk derfra. Da vi ikke, heldigvis for det, fik overdraget nogle rettigheder, men kun nøglerne, inden vi fik stoppet blødningen igen.
Det er derfor igen OS i skal gå til, hvis i har spørgsmål eller andet I mangler svar på. Der er IKKE ANDRE, der har noget som helst ansvar eller hjemmel til at varetage dette!
Grunden til dette opslag: vi skal jo ikke have den fjer bliver til 100 høns
Fremadrettet vil vi ligge meget mere op her på siden. Så husk at følge med
Med venlig hilsen
Simon og Christian🫡