06/06/2017
Så er det ved at være tid til Aperitif 2017! Fredag d. 9/6 fra kl. 10-20 og lørdag d. 10/6 fra kl 10-18 kan du finde os ved Torvehallerne i KBH, hvor vi omfavner vores frankofile side og smager på franske delikatesser og vin! Der bliver sat gang i stemningen med bl.a. jazz-musik fredag fra kl 17 og lørdag fra kl. 14 samt karikaturtegner lørdag fra kl 14. Håber vi ses til en hyggelig weekend - vive la France :-)