30/04/2026
Vi leder efter fuldtidstjenere til bistroen, skal du være en del af det her hold? 🍷
Vi har fået virkelig mange gode ansøgninger – og i stedet for klassiske samtaler, inviterer vi nu indenfor.. og selvom du ikke har sendt en mail er du velkommen!
👉 Kom til åbent hus og mærk stedet.
Her kan du:
– møde teamet
– se huset
– få en fornemmelse af, hvordan vi arbejder
Og vigtigst: mærke om det er noget for dig.
Datoer:
Onsdag d. 6. maj kl. 13–16
Torsdag d. 7. maj kl. 16–19
Vi arbejder i aftentimerne, med klassisk bistrosservice, højt tempo og tæt kontakt med gæsterne.
Det er ikke for alle – men hvis du vil blive rigtig god til service og mennesker, i et hus med dejlige gæster og gode grin med dine kollegaer, så er det et ret fedt sted at være.
Vi ligger stor vægt på personlighed, nærvær og viljen til at lære - med et stort smil i hele kryddern.
Kig forbi – og tag gerne din ansøgning/CV med.
Vi glæder os til at møde jer.