26/06/2022
Amerikanske "ØL"Dage på Gabels Torv.
Ølmanden Fra Svenstrup er klar igen i år (2022) - Gabels Torv i Aalborg.
Der kommer godt kvalitetsØL fra Thisted Bryghus. Der bliver tale om deres amerikanske ØLserie, som vi skal stå med samt et par andre nyheder.
Link:
https://thisted-bryghus.dk/produkter/flaskeoel/seattle-50-cl/
Måske også øl fra andre bryggerier, men det arbejdes der med i øjeblikket.
Amerikanske Dage bliver for mit vedkommende lørdag den 02.07.22 kl. 13-17 og søndag den 03.07.22 kl. 13-17 på Gabels Torv i Aalborg.
Der vil også være musik, som man kan nyde, mens man nyder en GRATIS smagsprøve af noget velsmagende øl.
Der vil også være Tour De France på storskærm. Det er virkelig STORT, at verdens største cykelløb starter i Danmark.
Selvfølgelig er vi også klar på en god ØLsnak🍺🍺😋😋