24/01/2025
Das Wucheend isch widr Fasnacht - für üs us Shot-Bar speziell wege mehrerne Gründ. Zum einte fiire mir üses 10-jährige Jubiläum und zum andere heimer üs dazue entschide, dasses die letschti Fasnach für üs us Shot-Bar wird si!
Es si schöni, luschtigi und erlebnisriichi 10 Jahr gsi! Merci für d Ungerstützig womr hei kah und die super Gspräch und schöne Fasnachte!
Mir würde üs fröie öich es letschts Mau dörfe mit Shots ds Bediene und ar Bar ds gseh!
Mir gseh üs hüt und morn Abe es letschts mau ar Shot-Bar, ab nechscht Jahr de irgendwo vor irgendere Bar!
Merci, tschüss und Ade!
Öies Shot-Bar Team ❤️