Speelclub Chiro 't Axent Zwevegem

Speelclub Chiro 't Axent Zwevegem M.b.v. deze pagina kunnen ouders, vrienden en sympathisanten de dolle avonturen van de speelclub chiro Zwevegem volgen! :)

21/07/2020

Net vertrokken met de bus en normaal komen we aan in de chiro rond 16u. Je kan vanaf dan uw zoon komen ophalen.

Groetjes speelclubleiding

Heyhoi allemaalHet is al een tijdje geleden dat je van ons hoorde maar we hadden het heel druk met ravotten op kamp! Er ...
19/07/2020

Heyhoi allemaal
Het is al een tijdje geleden dat je van ons hoorde maar we hadden het heel druk met ravotten op kamp! Er zijn alweer wat mooie herrinneringen bijgekomen dit jaar! Tijdens Avatar waren het echte battles tussen de vuur- en luchtnatie, uiteindelijk was het de vuurnatie die het spel won. We speelden ook een heel sportieve variant van hét programma op tv tijdens de Corona: 'De Containercup!' Helaas kunnen we die foto's niet tonen want leider Jonas heeft een ongelukje gehad met zijn gsm en deze werkt nu even niet meer (ooooh :( ).

Op dagtocht verkenden we het drielandenpunt te Vaals, we zochten er naar het middelpunt van een moeilijk labyrint (na 2 uur zoeken lukte het dan toch!) en we lunchten op de picknickweide van de site. De terugtocht was een heuse wandeltocht langs mooie bospaadjes waar de speelclub vanalles tegenkwam. Zoals je op de foto ziet, stonden ze allemaal rond een babykikkertje die ons pad kruiste. Als echte liefhebbers van de natuur, hielpen ze het kikkertje oversteken.

Deze ochtend speelden we allerlei waterspelletjes op en rond het watervalletje van de plaatselijke rivier. We bouwden ook een grote dam en het water stond superhoog! Ik zou bijna durven zeggen dat we met 14 toekomstige ingenieurs op kamp zijn.

Zo dat was een kleine update van het kamp tot nu toe. Er is al veel gebeurd maar er staat ook nog heel veel te gebeuren! Dat zien jullie dan wel in een volgende post!

Groeten de speelclub en de speelclubleiding

Check even de website als je meer info wilt! Met vragen kan je altijd bellen en mailen naar de leiding!
16/05/2020

Check even de website als je meer info wilt!
Met vragen kan je altijd bellen en mailen naar de leiding!

Beste ouders en leden

Normaal gezien zouden wij rond deze tijd van het jaar starten met de inschrijvingen van het kamp. Jammer genoeg is dit nu momenteel niet mogelijk ivm Covid-19.

Daarom stellen wij het volgende voor:

U kan uw zoon reeds online inschrijven door volgend formulier in te vullen: https://forms.gle/hT6J5U7Vdpzubb4L9. Dit is vooral om ons een idee te geven hoeveel personen er mee zullen gaan op kamp.

U hoeft echter nog niet het inschrijvingsgeld direct over te schrijven, dit hoeft pas te gebeuren vanaf het officieel is dat het kamp mag doorgaan.

De deadline voor de voorinschrijving is 5 juni, het overschrijven van het inschrijvingsgeld dient te gebeuren tegen 26 juni.

Meer info kan je op de website vinden! (www.chirozwevegem.be)

Groetjes

De leindingsploeg

11/03/2020

Jammer genoeg geen Chiro op zondag! :(

Heyhoi! Hopelijk waren jullie allemaal braaf genoeg en was jullie schoen rijkelijk gevuld! De leiders hebben al wat buik...
06/12/2019

Heyhoi! Hopelijk waren jullie allemaal braaf genoeg en was jullie schoen rijkelijk gevuld! De leiders hebben al wat buikpijn van het vele snoepen ;). De Sint vroeg ons nog eens de groetjes te doen!

Hoipiepeloi!Ook dit weekend liet Kapitein Protpoep weer van zich horen. Hij had allemaal opdrachten voor de speelclubber...
29/10/2019

Hoipiepeloi!

Ook dit weekend liet Kapitein Protpoep weer van zich horen. Hij had allemaal opdrachten voor de speelclubbers in petto waarmee ze stukken van zijn schatkaart konden vinden.
De speelclubbers sloegen de handen in elkaar en vormden stukje voor stukje de schatkaart. Met als gevolg dat er een hele boel schitterend goud werd gevonden. Het waren chinese munten die de Kapitein ooit gestolen had. Hou jullie munten goed bij speelclubbers, want we hebben al horen zeggen dat ze nog van pas zullen komen dit jaar...
Stevige piratengroeten en tot volgende week!

"Een echte piraat heeft zijn eigen vlag nodig!" ~  Kapitein Protpoep. Dat is dus exact wat we deden. Uitdagingen allerha...
29/09/2019

"Een echte piraat heeft zijn eigen vlag nodig!" ~ Kapitein Protpoep. Dat is dus exact wat we deden. Uitdagingen allerhande stuurden ons naar materialen om de beste piratenvlag te maken voor ons team!

Wie ben ik?Dat was de grote vraag vandaag! Door binnen te sluipen of aan de hand van een stormloop de verdedigers te ove...
22/09/2019

Wie ben ik?
Dat was de grote vraag vandaag! Door binnen te sluipen of aan de hand van een stormloop de verdedigers te overweldigen kon je stukjes informatie over een leider winnen. Het eerste team die álles over zijn leider wist was gewonnen.

Hopelijk kennen jullie ons nu iets beter ;) .

Tot volgende week!

Wat een bewogen eerste Chirodag! Na eens kennis te maken met de nieuwe (awesome) leiding en elkaar kregen we een brief v...
15/09/2019

Wat een bewogen eerste Chirodag! Na eens kennis te maken met de nieuwe (awesome) leiding en elkaar kregen we een brief van een échte piraat!
We volgend zijn instructies en vonden inderdaad zijn dagboek vol avonturen.
Spannend!
Wat zal dat met zich meebrengen?

Groetjes van de nieuwe speelclubleiding

Bruno, Warre en Jonas

06/08/2019

Ahoy speelclubbers en ouders

Graag verwelkomen wij jullie dit jaar terug op onze Chiro-2-daagse.

PROGRAMMA:

Zaterdag 31 augustus: MINI KIDS, MAXI PRET!

Voor de kleinsten organiseren we dit jaar een knotsgekke mini-fuif. In jeugdhuis de harp zal een DJ hun favoriete plaatjes draaien en kunnen ze eens goed het zwijn door de bieten jagen. Er wordt een hapje en een drankje voorzien.

WIE? Sloebers, speelclub, rakkers/kwiks, vriendjes en vriendinnetjes,…
WAT? spel en plezier voor de kleinsten
WAAR? JH de harp
WANNEER? Van 14u tot 16u

Zaterdag 31 augustus: QUIZ!

Op zaterdag avond wordt een toffe quiz georganiseerd. Je kan met een ploeg van 4 personen deelnemen. Plaatsen zijn beperkt, dus haast je voor een plek.

WIE? ouders, oud-leiding, quiz-fans, leden,…
WAT? quiz
WAAR: Hinnestraat 19M (Chiromeisjes Nele Zwevegem)
WANNEER? Van 20u-..
PRIJS? €10/team (max. 4 per team)
INSCHRIJVEN? [email protected]

Zaterdag 31 augustus: FEESTJE IN DE HARP!

Nog niet genoeg van een quiz op zaterdagavond? Kom dan gerust een bezoekje brengen op ons openluchtfeest Harp. Iedereen is welkom om te genieten van de frisse lucht, een lekker deuntje en een heerlijke cocktail.

WIE? de leden (vanaf de toppers/tippers), ouders en alle andere levensgenieters.
WAT? Openluchtfeest
WAAR? @ de Harp
WANNEER? 16u tot de late uurtjes

Zondag 1 september: BBQ!

Op zondag 1 september kan IEDEREEN komen genieten van een heerlijke BBQ, met gratis aperitief, tombola met tal van leuke prijzen, special acts, kinderanimatie… kortom de fun kan niet op. Alle troeven zijn aanwezig om van de allerlaatste dag vakantie een top-dag te maken. Kaarten hiervoor zullen verkrijgbaar zijn bij de leiding.

Plezier voor jong en oud, amusement, entertainment, muziek… dit kan je allemaal terugvinden op onze CHIRO 2-DAAGSE, dus hopelijk tot dan! 😉

Sent from Tijs' iPhone

🍀 🍀 🍀

18/07/2019

Wandelen met een liedje, dat gaat pas vooruit !

Gisterenavond een interactieve quiz, vandaag op dagtocht naar les lacs de l'eau d'heure. Op de terugweg weergalmden zowa...
18/07/2019

Gisterenavond een interactieve quiz, vandaag op dagtocht naar les lacs de l'eau d'heure. Op de terugweg weergalmden zowat alle chiroliedjes boven het meer.
Straks meer! :)

Xoxo

Adres

Ellestraat 25B
Zwevegem
8550

Openingstijden

14:00 - 17:00

Telefoon

0493718034

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Speelclub Chiro 't Axent Zwevegem nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen