14/06/2025
Lieve klanten, vrienden en familie.
over precies 1 week is het zover! Bij deze nodigen we iedereen uit om nog eens een laatste drankje en hapje te komen doen.
Let op! Aangepaste openingsuren:
Zaterdag open vanaf 18u en zondag vanaf 13u
Tot dan 🍻
Lieve klanten en vrienden,
Na al die jaren is het tijd om afscheid te nemen van ons café, wij gaan met pensioen!
Wat begon als een droom, werd een plek vol vriendschap, verhalen, muziek en momenten die we nooit zullen vergeten ❤️
We willen jullie bedanken – voor het vertrouwen, het gelach, de steun en het gezelschap. Jullie maakten van ons café een thuis, en van onze job een plezier.
We willen jullie allemaal nog een laatste keer bedanken op 21 en 22 juni ! 🍺
De deur gaat binnenkort niet gesloten blijven want we zullen de fakkel doorgeven aan Jordy Thys!
Bedankt aan iedereen die de afgelopen 20 jaar deze tijd onvergetelijk heeft gemaakt!
Met veel liefde,
Sonja, Jean Louis en Nelly