24/06/2021
Aruba e dia ta jegando, mi no por obligabo vota pami of mi partido, un cos si mi ta pidibo no vota tradicional y vota conciente , mas di 30 aña di partido grandi a hiba nos den un decadencia y pobresa unda e uniconan cu a bai dilanti ta e politico y nan famia mientras pueblo humilde a sigi empobrece,
Vota conciente=vota diferente
Y si ainda bo no sa , VOTA NUMBER 13 DI E PRUME PARTIDO RIBA E STEMKAART 😉