DIEGO CAFFE

DIEGO CAFFE Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from DIEGO CAFFE, Bar, Tirana.

10/07/2014
10/07/2014

Music video by Biagio Antonacci performing Dolore e forza. (C) 2014 Sony Music Entertainment (Italy) SpA

05/07/2014
03/07/2014
03/07/2014

Il medico mi ha detto che non devo bere caffe'... Ma ne bevo solo una tazza al giorno... Beh... uhm... due tazze. Vabe': tanto lui e' morto e io sono ancora viva!

03/07/2014

Quando io morirò, tu portami il caffè, e vedrai che io resuscito come Lazzaro.

Ja disa nga arsyet që do t‘ju nxisin të mos ta braktisni zakonin e të pirit kafe herët në mëngjes. 1. Kafja është po aq ...
02/07/2014

Ja disa nga arsyet që do t‘ju nxisin të mos ta braktisni zakonin e të pirit kafe herët në mëngjes. 1. Kafja është po aq hidratuese sa edhe uji Është thënë deri tani se kafja ka efekt diuretik, por kjo nuk është e vërtetë, të paktën në porcionet normale të një filxhani kafeje. Për të pasur një efekt të tillë, organizmi duhet të absorbojë të paktën 550 mg kafeinë. Vetëm atëherë do të ndodhnin efektet diuretike dhe si pasojë dehidratuese. Si pasojë, një filxhan i zakonshëm kafeje, jo vetëm që nuk të dehidraton, por të ndihmon në hidratimin e trupit. Ju duhet të nisni të shqetësoheni vetëm kur sasia që keni në gotë e kalon 550 mg e kafeinës, përndryshe një filxhan, ose një gotë kafeje, ka vetëm efektin hidratues të po së njëjtës sasi uji. 2. Ka shumë mundësi që të reduktojë rrezikun e sëmundjes së zemrës dhe sigurisht që nuk ka të bëjë fare me nxitjen e çrregullimeve në këtë organ Njerëzit që vuajnë nga tensioni i lartë, zakonisht e shmangin kafen, duke e konsideruar atë si simulant që mund t‘ua përkeqësojë situatën. Studimi i fundit, i bazuar në eksperimente të mirëfillta mbi persona që kanë probleme kardiake, nxori në pah se nuk ka asnjë provë që të faktojë ndikimin negativ që ka kafeja ndaj funksionimit të zemrës. Një tjetër studim i ndërmarrë në 27 000 gra, përgjatë një periudhe 15 vjeçare, doli në përfundimin se ato që pinin tri kupa kafe në ditë kishin një ulje të riskut për t‘u prekur nga sëmundjet e zemrës në masën 24%. Shkaqet e një ndikimi të tillë mbeten për t‘u përcaktuar.

02/07/2014
02/07/2014

Bar

27/03/2014

Address

Tirana
4000

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when DIEGO CAFFE posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category