31/05/2026
🌴 ANGELS 🌴
Avui hem celebrat la jubilació de l’Àngels a La Guingueta de la Rambla, envoltada de tots els treballadors del restaurant. Ha estat un dia molt especial, ple d’alegria, emocions i bons records compartits. Ens ho hem passat molt bé i estem molt contents d’haver pogut gaudir d’aquest moment tots junts.
Desitgem a l’Àngels una nova etapa plena de felicitat, salut i moments inoblidables. Gràcies per tots aquests anys compartits. Et desitgem el millor en aquesta nova aventura! ❤️🥂
🌴✨🫶🏼