28/12/2017
Dün Şişecam Bilim ve Teknoloji Merkezin'de 2018 'e hep birlikte merhaba dedik ;) ses ve dj ligini üstlendigim organizasyonda , fırsat buldukca cekebildigim bir kaç videodan günü kısmen de olsa özetleyebildim;) Bir kaç yıldır birlikte güzel işler yaptığımız Şişecam benim için çok özel yerlerden ve dün organizasyon saati bitmesine rağmen devam edelim diye direndim çünkü çok eglendim ;) iyi seneler dilerim;) Sana ekstra tesekkurler ;) Ritim atölyesi : &
Ses&dj &
Video&montaj :
#2018