24/12/2025
Tomorrow the 25th, around 7 pm, we're celebrating Christmas at 2 the grape saiyuan! Everyone is welcome, we'll have a BBQ!
See you later, friends!
Demain le 25 vers 19 h on fête Noël à
2 the grape saiyuan ! Tout le monde est bienvenu on aura un bbq ++
À plus les copains copines