Virkat av Catarina Nilson fd. R-lilja

Virkat av Catarina Nilson fd. R-lilja Här ser ni mina virkade småsaker. Har sällan mönster själv då jag virkar på frihand och efter Hobbyverksamhet. Virkar smått och sött.

Hej på er! Nu fick jag ett ryck efter en lång paus. Gjorde en Chihuahua korthårig i naturlig storlek. Det var kompisens ...
21/10/2025

Hej på er! Nu fick jag ett ryck efter en lång paus. Gjorde en Chihuahua korthårig i naturlig storlek. Det var kompisens Texas som var modell. Får erkänna att Texas är lite, lite mindre. Jag virkar ju på frihand och utan mönster. Hoppas matte är nöjd iaf.

25/05/2025

Till alls fantastiska mammor!

Besöker Du Arvika så kom in till oss på Olivkvisten´s. Fikapauser är alltid trevligt. :) Vi kommer ev. att ha stick/virk...
10/01/2023

Besöker Du Arvika så kom in till oss på Olivkvisten´s. Fikapauser är alltid trevligt. :) Vi kommer ev. att ha stick/virkcafé i jan-feb. mer info kommer. 👩‍🦽👩‍👩‍👧‍👧🐶👶👧🧒👴👵👱‍♀️🍩🍪🥖🥞🫖🍺

Olivkvistens är så nytt så att tacka för det gångna året blir inte riktigt rätt.

Istället 🌹
Tack för att ni besöker oss
i vår uppstart 😊🫒

Varje företag har ju en tid av ungdom då ”rötterna” ska ner i myllan för att börja växa 🌿 2023 blir vårt första år kan man säga 🙂

Det känns modigt och spännande 🙂
Och vi tror på tillväxt i Arvika och siffror pekar faktiskt åt det hållet hos Arvikas företagare!

Har ni nu orkat läsa så här långt så vill vi önska er ett riktigt fint År 2023 🥳🌹

Tillsammans gör vi Arvika centrum värt att besöka eller hur 🥰

31/03/2022

Håller på att byta namn. Så ni får stå ut ett tag. Vem vet om sidorna kommer att försvinna helt.

22/03/2022
31/12/2021

Lite mer garnskoj❣

2 st virkade pannband klara.
07/11/2021

2 st virkade pannband klara.

Långt uppehåll i virkning och annat pyssel. Flyttat till Arvika och har även undulater att träna. Men nu vågar de ut sjä...
06/10/2020

Långt uppehåll i virkning och annat pyssel. Flyttat till Arvika och har även undulater att träna. Men nu vågar de ut själva och jag kan sitta där och virka i tysthet. :)
Min dotter påbörjade ett projekt och virkar något för första gången och jag blev sugen på att göra ett likadant så jag kan hjälpa henne på avstånd. Har ju lättare att ge tips när man precis håller på med samma sak. ;)

Ett avbrott i virkandet :) Har ingen ork att virka så det får bli annat pyssel. Nu bidde det stolsöverdrag istället. Ful...
15/03/2020

Ett avbrott i virkandet :) Har ingen ork att virka så det får bli annat pyssel. Nu bidde det stolsöverdrag istället. Fula svarta stolar i konstläder. hm... ytan trasar sönder och ser ful ut så nöden har ingen lag. Återbruka gardiner och gammalt vävtyg. :) 1 gardinlängd delat i 2 räckte till 2 stolar. Första stolen var lite trixig att göra men nu när jag fattar hur jag ska göra så går det mycket lättare. 2 stolar kvar. :) Men tro inte att det går fort. Man får ta lite åt gången om man ska orka med dagarna. hej hopp!

Gjorde en korg av spagettigarn. 🤪 Kramp i händerna 🥴
04/01/2020

Gjorde en korg av spagettigarn. 🤪 Kramp i händerna 🥴

Adress

Örebro

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Virkat av Catarina Nilson fd. R-lilja postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Virkat av Catarina Nilson fd. R-lilja:

Dela