01/05/2016
Να ευχηθουμε και μεις σε ολο τον κοσμο, χρονια πολλα, Χριστος Ανεστη, υγεια, αγαπη και ειρηνη! Ραντεβου λοιπον πολυ συντομα στον καινουριο και ανανεωμενο χωρο του Αβατον επι της παλιας πολης για να συνεχιστει το μουσικο ταξιδι που ξεκινησαμε παρεα εδω και 15 χρονια!!!