12/06/2026
Ciao, tai moikka! Huomenna lauantaina meillä molemmat ukot duunissa👬 Siispä saatte iteväännettyä pizzaa hapanjuuripohjalla suoraan pizzauunista🔥 Aivan kuin kuvassa, jonka ite söin👍🏻😃 9,80€🤝 Tämä systeemi elikkä viritys klo 12-18, avoinna ollaan joka tapauksessa klo 10-20🫡